Albert Einstein: „Pokud to neumíš vysvětlit jednoduše, nerozumíš tomu dostatečně dobře.“

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Děkujeme všem, kteří jste vyplnili zpětnou vazbu k videotréninku „Finanční plán v tužce“.
Kromě mnoha pochval, které nás samozřejmě těší a moc Vám za ně děkujeme, přišlo i několik kritických reakcí. Naprosto všechny byly konstruktivně-kritické (s nápady, co udělat lépe), a my Vám za ně rovněž velmi děkujeme.
U několika jsem si však uvědomil, že autor nepochopil právě největší přednost plánu v tužce – jednoduchost.
Dovolte, abych hlavní princip ještě „dovysvětlil“. Ne proto, abych jej obhajoval. Přijde mi ale škoda, že někteří z Vás utratili za videotrénink peníze a přitom jeho hlavní přidaná hodnota zůstala nepochopená.

Jedné poradkyni, z jejíž zpětné vazby bylo vidět zklamání, jsem osobně zavolal. Čekala něco „sofistikovanějšího“, co by jí pomohlo lépe prodat finanční plán klientovi. Něco, co by pomohlo lépe klienta zaujmout, aby plán „koupil“ a navrhovaná řešení chtěl realizovat.
Moje doporučení pro ni:  Chcete klienta zaujmout? Pak musí být prezentace plánu naopak co nejjednodušší. Pokud má klient po Vaší prezentaci finančního plánu pocit, že právě slyšel návod k provozu atomové elektrárny, má podvědomý strach řešení realizovat.

Pokud naopak rozumí tomu, že je cesta k jeho cílům a finanční nezávislosti v zásadě velmi jednoduchá (tzn. dobře a levně se pojistit, zbavit se špatných dluhů a využít ty dobré a pravidelně investovat podle principů wealth protection), má chuť se do řešení pustit. A protože většinou netuší, jak konkrétně začít, potřebuje průvodce.

Představte si, jaké by to bylo, kdybyste chtěli jít na náročnou horskou túru. Túru, kde by šlo opravdu o hodně – možná i o Vaše zdraví nebo dokonce o život. V takovém případě chcete toho nejlepšího průvodce. Průvodce, který se k Vám chová tak, že mu věříte a mluví na Vás tak, že mu rozumíte. No a cesta k finanční nezávislosti, to je cesta na celý život a jde na ní o hodně.

Metodika KFP sro/Fichtner sro je založena na schopnosti maximálně porozumět klientovi a na nejvyšší možné jednoduchosti. Vychází z knihy Billa Bachracha „Values based selling“ (Hodnotově orientovaný prodej).
To, že ji děláte správně, poznáte podle spokojených klientů a úspěšnosti.
Naše úspěšnost:
cca 99 % klientů chce zpracovat finanční plán,
cca 82 % klientů realizuje navržená řešení.
Pokud je Vaše úspěšnost lepší, smekáme a blahopřejeme – nic neměňte.
Pokud je Vaše úspěšnost výrazně nižší, nechte se inspirovat naší jednoduchostí.

A na závěr citát génia na téma jednoduchost „Jednoduchost je nekonečná dokonalost. Dokonalost je nekonečná jednoduchost.“  Leonardo Da Vinci

Petr Pavlásek
KFP trénink, s.r.o. / KFP online, s.r.o.

P.S. Pouze do 31. 8. 2019 je možno videotrénink „Finanční plán v tužce“ získat za zaváděcí cenu se slevou 52 % (úspora 1.700,- Kč) zde.

P.S.S. Několik z mnoha hezkých referencí na náš odborně-obchodní trénink:

„Je to jeden z nejlepších kurzů, které jsem měla možnost absolvovat. Díky.“
„Videa jsou super, děkuji.“
„Vyřiďte, prosím, mé poděkování panu Pavláskovi za tento inspirativní videokurz.“
„Videokurz je moc pěkně a pečlivě udělaný, i ty podklady v pdf mě velmi potěšily.“
„Díky za inspiraci!“

„Praktické ukázky, myšlenky, slova okamžitě použitelná v praxi. Možnost pouštět si videa opakovaně, trénovat tím svoje dovednosti.“
„Jednoduchost je prostě geniální.“



 

Další články

Jana Daniela Šabatková hostem KFP podcastu

Dalším hostem našeho podcastu je šéfku marketingu firmy IVECO Česká a Slovenská republika Janu Danielu Šabatkovou. Prozradí Vám například, jak budovat osobní

Aktuality 12.5.2022

Znovu přinášíme aktuality z dění na kapitálových trzích. Dostali jsme se do doby, kdy se prostředí a vývoj velmi rychle mění. Čteme

Aktuality 5.5.2022

Znovu přinášíme aktuality z dění na kapitálových trzích. Dostali jsme se do doby, kdy se prostředí a vývoj velmi rychle mění. Čteme

Pracujeme na tom!

Pilně na tom makáme!
Nechte nám na sebe email a dáme vědět ihned, jak to vypustíme do světa!